22. srpna 2006

Recese

Mohl bych to svést na horké letní večery, které lákají ke klikání i tam, kde bych to od sebe jindy nečekal. Třeba na výběr praštěných webů (via Centrum). Tak jsem narazil na firmu Human Upgrades nabízející hi-tech služby pro ty, kteří nejsou spokojeni s estetickými nebo funkčními parametry svého těla.

Rozsáhlý a profesionálně zpracovaný web včetně takových detailů, jako jsou logo, motto a firemní historie (schválně, kde má tato firma kořeny!), fotografie pracovníků i výsledných efektů každého z nabízených zákroků a kontaktní adresy v evropských zemích, by mohl sloužit jako inspirace pro některé velké a bohaté firmy, za jejichž web by se styděli i studenti u zápočtu. Přitom tady si někdo precizně vyhrál s technickou i marketingovou stránkou úkolu, jako by nešlo o pouhou recesi.

Vážně by mě zajímalo, kolik seriozních dotazů nebo dokonce objednávek míří na uvedené adresy. A možná také, za jak dlouho se z takové recese stane úspěšný business.

Citát pro dnešní den:

S Terry Gilliamem jsem už dělal rozhovor asi čtyřikrát, takže tentokrát jsem se z novinářských povinností vyvázal a nabídl kolegům dvě základní otázky, které by měly být položeny na tiskové konferenci.
1. Jaké prášky berete?
2. Proč jste je vysadil? / Tomáš Baldýnský /

Žádné komentáře: