16. července 2008

Pět dnů s genitálním panterem III

Sami to znáte. Kde nestačí slova, musí pomoci obrázky. Komu nestačily fotky z Varů na Flickru, má tady ještě pár momentek. Část z nich jsem fotil iPhonem, proto omluvte sníženou kvalitu záznamu.


Takhle vypadají hvězdy ve Velkém sále Thermalu (z iPhonu, vlevo). Jak známo, karlovarský festival nestojí na hvězdách, více je tu baťůžkářů a baťůžkářek všeho druhu (vpravo).


Pod střechou domu naproti Puppu se nachází tenhle vzrušený andělíček nad světly ramp (vlevo). Mezi bydlením v Puppu a v kempu je ještě plejáda možností. Třeba tady na Zámeckém vrchu. Ústřední topení není v červenci nezbytné, ale koupelna s tekoucí vodou a přistavené kolo na horním balkóně se hodí (vpravo).



Barva slavnostního koberce byla letos zelená. Zelené jsou teď i sedačky v rekonstruovaném kině Čas, kde přibyla klimatizace. Z půlnočního I'm not there o Bobu Dylanovi (z iPhonu, vlevo).

Juraj Jakubisko (s manželkou a producentkou filmu Bathory, která ve Varech stačila urazit několik lidí) se pustil do nerovného souboje s fotografy. Na rozdíl od Cannes tady byly palmy (mobilní) jen dvě (vpravo).


Procházkou od Puppu, podél říčky Teplé dojdete kolem Galerie umění k hotelu Richmond, kde jeden ze sálů slouží jako kino. Ve zdejší restauraci podává číšník s hlasem Oldřicha Nového ten nejlepší štrůdl se zmrzlinou (pohled ven z iPhonu, vlevo).

Když budete po dobrém moučníku přecházet říčku přes můstek u divadla, dejte pozor, s kým jdete. K dodržení dopravních značek je bezpečnější vybrat sobě lehkou dívku. Snad mi rozumíte správně (vpravo).



V parku před Lázněmi V. pobíhala fotogenická holčička s oplatkou. Byla nesmírně rychlá a málokterý snímek ji dokázal chytit. Až jednou - jsem zamířil a než jsem zmáčknul spoušť... Zkoušel jsem to pak i na dospělé, ale už se mi tohle nikdy nepodařilo.

Žádné komentáře: