16. září 2006

Work enhancers

23 lidí z 12 evropských zemí okolo stolu, mírně převažují ženy. Všudepřítomné Wi-Fi. Jen necelá čtvrtina nemá před sebou notebook. Dělám si malý soukromý průzkum. Sony Vaio, Dell, LG, IBM, Fujitsu, Acer, na počty jasně vítězí HP s Toshibou.

Jsem jeden z té čtvrtiny. Nechce se mi s sebou na cesty brát notebook (dříve jsem občas používal ve firmě sdílenou Toshibu), vystačím si obvykle s iPAQem do dlaně na stahování mailů, diář, úkolovník a občasné spuštění web prohlížeče. Na koncepčnější práci dávám přednost tradičnějším velikostem monitoru a klávesnice, a pokud to jde, tak desktopu.

Tentokrát by se mi však notebook hodil. Ty dvě hodiny ztracené při přestupech na letištích jsou v kontextu posledních dnů luxus, který bych si neměl dovolit. A když k tomu připočtu čas, kdy jsem se nudil na dvoudenním projektovém meetingu, dává to skoro celý ušetřený pracovní den, který by se býval asi projevil na tomto víkendu. Dozrává asi čas na přechod od synchronizování obsahu na 2-3 desktopech k jedné přenosné základně.

Cestou zpět se mi tedy myšlenky točí okolo výběru značky a míchají se se vzpomínkou na čtvrteční večer s vynikajícím portským. Lepší bílé jsem nikdy nepil. Ostatně kde jinde by mělo být lepší než v Portu? Zdá se, že si odvážím dva tipy na Vánoce.

Citát pro dnešní den:

One trick when working into the evening hours that's been successful, is to work with a glass of red wine within arms reach. I have have found it to be somewhat of a work enhancer. Where beer fills me up, makes me sleepy and generally slow (sometimes the intended effect), wine does the opposite - waking me up in a sense. /SimpleBits/

Žádné komentáře: