31. prosince 2009

Tři přání, dvě fotky a jedna rada pro dvacet deset

Příští rok nás nečeká žádná selanka a tak ať máme u sebe pořád něco sladkého. Nemyslím tím inzulín, honey. (Pokud nevidíte animaci, klikněte na obrázek)





Na hrubý pytel hrubá záplata. Než přijde čtvtý operátor, naučme se smysluplně komunikovat s tím svým a přejme mu, aby pochopil, že 3G neznamená přetížení jeho sítě. (Rád bych někomu přiznal autorství, tipoval bych Matesolu, ale už nevím, kde jsem na obrázek narazil, přihlaste se)




Buďme trpěliví, nejen před přechodem pro chodce. Jinak si na nás dovolí kdejaký náfuka.




Když jsem vybíral letošní obrázek pro PF, váhal jsem mezi těmito. Nešlo jen o fotku, ale také o to, co k ní napsat. Jenže k peříčku mě napadaly samé erotické konotace a ten výjev vpravo mi zase připomínal příští volby. Tak nevím.


...



Teď ta rada pro nás starší (viděno u Víno-klubu) - "raději s Parkinsonem víno vyžbrndat než na něj s Alzheimerem zapomenout". Tak si/se cinkněte a běžte už vod toho webu, vidím vás.

Žádné komentáře: