22. června 2007

Superchameleon

Koupil jsem si první DVD. Tedy ne, že bych dříve jen pálil. Jsem kinofil, dívat se na filmy doma a při zastaveném obrazu si dojít pro tyčinky není jaksi můj šálek.

Vlastně jsem jej původně koupil jako dárek do Londýna s tím, že ještě doma zkontroluji, zda to bude pro mé přátele stravitelné a budu mít odvahu to poslat. Měl jsem. A další den jsem si šel koupit druhé pro sebe. Když mělo být nějaké DVD mé první, tohle je optimální volba.

Kromě záznamu jejího koncertu s newyorskými Bang On A Can All-Stars v pražské Akropoli obsahuje TV nahrávky z doby, kdy byla rockovou ďáblicí s Dunajem, ze zpívání s dětmi v kostele, ze zkoušení ve svém domku v Lelekovicích a dokonce i ukázku první filmové role cikánečky v Hanákových Růžových snech.

Iva Bittová - Ženská mnoha tváří a talentu. Nedávno jsem ji viděl v Tajnostech Alice Nellis. Končilo to před půlnocí a v kině nás bylo méně než deset. Takový malý jiný film, pro ty na okraji.

Citát pro dnešní den:

Před dveřmi opráším sníh z vlasů
sníh z paží, z rukávů, sníh z řas
za dveřmi nechávám
svůj promrzlý stín
když dovnitř vklouzávám,
srdce roztávat cítím /Iva Bittová, V černém/

Žádné komentáře: