29. května 2011

Pardubice

Byl jsem už několikrát v Londýně, Paříži nebo Bruselu, mnohokrát ve Vídni, Budapešti nebo Bratislavě, avšak z Pardubic jsem znal jen nádraží a Semtín, kam jsem jel kdysi navštívit spolužáka.

A zase jsem se musel zastydět, jak málo to znám u nás doma. Nepřijel jsem pro perník ani za hokejem, ale byl jsem u vytržení z útulného starého města a okolí Wernerova náměstí.




...


Těch pár chvil stačilo jen na to, abych poseděl na ulici před kavárnou Alibi a magickým průchodem pod domem z 16. století objevil náhodou restauraci Bazalka, kde jsem jedl svou asi nejlepší cibulačku a lívance.

...


Hned blok vedle je hlavní, Perštýnské, náměstí, které taky stojí za prohlídku, ale středem Pardubic pro mě zůstane kostel svatého Bartoloměje a zákoutí s říčkou, odrazy a stíny pár kroků od zahrádky v Bazalce.

...

Spoluautoři: iPhone4 a Hipstamatic

1 komentář:

Czech NR řekl(a)...

Jako pardubicky rodak a patriot dekuji :-). A restauraci Bazalka musim priste vyzkouset.